Hausvise-palvelu

Tietoa Hausvise asiointikanavasta:
Visma Hausvise-sovellus selkeyttää taloyhtiön toimintaa lisäämällä tiedon saatavuutta ja vuorovaikutusta eri osapuolten välille. Tämä lisää asukkaiden yhteisöllisyyttä ja turvallisuutta. Hausvisen asukaspalvelujen avulla pysyt helposti kärryillä kiinteistösi kehityksessä. Hausvise helpottaa kaikkien kiinteistön hoidosta ja hallinnoinnista kiinnostuneiden toimintaa. 
Henkilökohtainen asiointikanava taloyhtiöön ja omaan asumiseen liittyvissä asioissa.
Hausvise-isännöintijärjestelmä mahdollistaa uudenlaiset digitaaliset asukaspalvelut taloyhtiölle ja sen asukkaille.
Järjestelmän avulla tiedon jakaminen ja sähköinen asiointi taloyhtiön ja isännöinnin välillä hoituu saumattomasti ja läpinäkyvästi.
Hausvise avaa henkilökohtaisen näkymän jokaiselle asukkaalle ja osakkaalle taloyhtiöön ja omaan asumiseen liittyvien tietojen tarkasteluun.
Hausvisessa taloyhtiön ylläpidon, talouden ja keskeisten kulutuslukujen seuranta on helppoa ja vaivatonta.
Tiedonhaku, viestintä ja asiointi sujuu kätevästi niin taloyhtiöön kuin omaan asumiseenkin liittyvissä asioissa.
Hausvise on avoinna osakkaille ja sen kautta voit seurata mm. omia laskujasi ja suorituksiasi, tarkistaa viimeisimmät taloyhtiötäsi koskevat tiedotteet ja ilmoitukset, seurata oman huoneistosi vedenkulutusta, mikäli vesimittarit ovat käytössä ja tarkastella taloyhtiön dokumentteja tiedostoista, esimerkiksi yhtiökokouspöytäkirjoja.
 
Linkki Hausvise-palveluun.
HUOM! joka kerta kun kirjautuu Hausvise-sovellukseen tarvitaan uusi 4 numeroinen pin-koodi.

https://asukas.hausvise.fi/